Britney is the princess! Especial

dispartmusic 0 Comments

A selection of our videos of Britney Spears!
I am the blogger's Sigs Dispartmusic and is very proud to say, I'm a B-Army!
I knew the Brit was on In The Zone, it was love at first sight, I was fascinated by the talent and affection for the fans, I consider it as a special being, since I do not lose anything that Brit gives me special, I may be weird say I love all the albums, however it is true, listen to today several songs that I take as a soundtrack for each stage of my life.
Are times when a person wants to be famous and recognized only to have the chance to meet and take part even if only for a minute of life of people as special as the Brit!
I am very grateful for the happiness you provide me!

Português Brasil:
Uma seleção de vídeos da nossa Britney Spears!
Eu sou o Sigs blogueiro do Dispartmusic e é com muito orgulho que digo, sou um B-Army!
Conheci a Brit na era In The Zone, foi amor a primeira vista, fiquei fascinado pelo talento e carinho com os fãs, considero ela como um ser especial, desde então, não perco nada que a Brit me proporciona de especial, pode ser estranho eu dizer que adoro todos os discos, porem é verdade, escuto até hoje várias canções que levo como trilha sonora de cada fase da minha vida.
Tem momentos que a pessoa deseja ser famoso e reconhecido só para ter a chance de conhecer e fazer parte nem que seja por um minuto da vida de pessoas tão especiais como a Brit!
Sou muito grato pela felicidade que você me proporciona!

Britney Jean available now on iTunes:

Official site:

Twitter:

YouTube:

Tumblr:

Instagram:

Watch Special:

0 comments: